Alla inlägg under april 2013

Av Rose-Marie Nordgren - 26 april 2013 21:05


Det var lääänge sedan jag var här och det har häääänt mycket sen sist...

Man kan förkorta det med nytt liv, eget boende, skild och mycket sorg i bagaget...


Men allt känns som om det är på god väg att ändras till det bättre nu...

Jag har det bra. Träffar den bästa mannen, har de goaste vännerna, har lite mer roligt i livet.

Ibland översköljs jag av allt jobbigt som jag gått igenom... det går inte bort i ett handslag.

Men försöker leva i nuet och tar emot så mycket kärlek jag kan.


Har föressten köpt ett husdjur till mig och mina barn... en Leopardsköldpadda.   

Han heter Berra och är en landsköldpadda... en kul liten typ som är så snabb i sina krumma små ben, så att man kan fundera på om han käkat speed!   

Han är bara en bebis än och väger ca. 54 gram... lillen.

Kunde ju tagit reda på mer fakta om den lille krabaten innan jag köpte honom. För saken är den är att han kan bli ganska så stor... Men men... Spännande!


Ni får ha en go kväll ni alla... Jag ska njuta av min lugna fredagkväll med lite vin och gott. Barnen är hos sin pappa och har det mysigt!   


Kram från Rosa

Presentation


☆•*¨*•.¸¸❤ Kvinna, mamma, glädje och sorg.
Livet helt enkelt.❤¸.•*¨*•☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv gärna ett par rader!

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Väder och vind

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards