Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Rose-Marie Nordgren - 24 juli 2010 11:53

I dag är det regnigt... och det var det även igår...

Men det är kanske tur, för de andra dagarna var väldigt varma och brännan satte sig och det kändes! Ajaj... på lilla ryggen!!

 

Kände att jag hade tid att sätta mig en stund och skriva i min lilla blogg och uppdatera läget lite...

 

  

Trångt om saligheten...

 

Vi har haft det väldigt bra här på Öland. Det är vackert här, förutsatt att solen skiner och man kan gå till stranden. När det är regn här så finns det ju faktiskt inte så mycket att göra än att sitta och trycka i husvagnen eller åka och shoppa. Så nu sitter vi här i husvagnen för butikerna känns inte så lockande idag. Villy och barnen spelar plockepinn.

 

Tänkte lägga upp lite bilder som tagits under tiden vi var i Småland och här på Öland.

 

Så här kommer första bidraget...

 

     

Bad i sjön...

 

Sen är det ju det där med vackra solnedgångar och så... Kan ju inte låta bli att ta kort då!

 

  

Sjön vid Orrefors camping by night...

 

   

Mys i husvagnarna i solnedgången...

 

     

Bad på Öland...

 

  

Liten vy över Sandbybadet...

 

Dessa bilder jag hade att bjuda på idag...

 

Det kommer fler längre fram.

 

Nu måste jag tyvärr sluta, men vi ses!

 

Kram

 

 

Presentation


☆•*¨*•.¸¸❤ Kvinna, mamma, glädje och sorg.
Livet helt enkelt.❤¸.•*¨*•☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv gärna ett par rader!

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Väder och vind

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards