Alla inlägg den 17 juni 2010

Av Rose-Marie Nordgren - 17 juni 2010 21:44

God kväll på er därute!

 

Håller på att göra lunchlåda till Oliver i morgon... han ska vara hos mormor och morfar i morgon också... Det blir kycklingkebab med pasta. Gott gott!

 

Villy är på väg hem från Varberg...

Det blev en lång dag för honom!

 

En annan hade lite flyt idag och hann med en del! Skönt det.

 

Det vanliga med att köra pappa till vårdcentralen... tur att man alltid har tid! (Ironi)

Det måste vara fantastiskt att ha en dotter som anpassar sitt liv efter föräldrarnas levnadsschema... Eller vad tycker ni!?

 

 

 

Inte är det konstigt inte!

 

Idag har jag faktiskt känt mig redig... dammsög över och undervåning, fick moppat nedervåningen, tagit in tvätten och fixar Olivers lunchlåda i detta nu...

Allt för att få bort lite av dagens spöken... (Katarina och Johan ni vet).

 

Så klart har jag varit ute i solen och njutit av en mugg kaffe med vännerna! Ni är för goa som orkade lyssna på min galla som bara ville ut!! Men kände att jag var tvungen att ventilera!! Ni vet att ni kan "spy" till mig ni med, när ni har lust att ventilera!!! Visst?   

 

Vet inte... men denna veckan har ju varit för negativ! Inte riktigt min grej...

Trodde allt löst sig, men så kommer nåt annat i vägen...

 

Tja... nu sms:a Villy att han var ca. 20 minuter härifrån och undrade om jag kunde sätta på kaffe... och visst gör jag väl det! Han får ju mat också... blev ju ganska mycket över av Olivers mat! Tur.

 

Ska väl ta och se till att få lite gjort av hushållsbestyren i köket... har en diskmaskin att plocka ut...TRÅÅÅÅK! Men vad gör man inte för att få en fri diskbänk.

Ska försöka lägga mig snart... vet ju att det blir en lite slitsam dag på jobbet i morgon.

Men, vad jag är glad över att jag har ett jobb! Även om man känner sig sliten ibland!

 

Nu mina vänner...

 

Over and good night! Kiss kiss  

 

 

 

 

 

 

Presentation


☆•*¨*•.¸¸❤ Kvinna, mamma, glädje och sorg.
Livet helt enkelt.❤¸.•*¨*•☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv gärna ett par rader!

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Väder och vind

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards