Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Rose-Marie Nordgren - 21 juni 2010 16:04

I dag, för åtta år sedan... var en underbar dag! Lika vackert väder som idag och jag önskar mig tillbaka till ögonblicket där vi sa ja!

 

Ja, idag är det våran bröllopsdag och det är inget jag ångrat! Vi hade ju ändå varit tillsammans i elva år innan vi slog till!

Det är nog det vackraste två människor kan göra tillsammans!

Detta var den lyckligaste dagen i mitt liv!... förrutom att få mina barn förståss!

 

Vi kommer inte att fira denna dagen nåt speciellt, men vi ska försöka ta en kväll och gå på restaurang och äta och dricka gott och bara vara tillsammans... 

 

Jag minns denna dagen med ett leende och en glädje som sällan skådat!

Jag minns att jag kände mig fin och lycklig!

 

Älskar honom så!

Men visst har man ju haft sina upp och nedgångar... det är väl inte mer än normalt! 

 

Ska inte sitta här hela eftermiddagen och skriva en massa, utan ska strax duscha efter slitet på jobbet och gå ut i solen! Middagen ska göras innan Villy kommer hem och sen vet man ju inte vad kvällen har att erbjuda!

 

   

Våran dag... kärlek i luften.

 

Ni får ha det så härligt därute... för det ska jag!

 

Ska njuta och minnas min och Villys dag och le!   

 

Kram

 

Presentation


☆•*¨*•.¸¸❤ Kvinna, mamma, glädje och sorg.
Livet helt enkelt.❤¸.•*¨*•☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv gärna ett par rader!

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Väder och vind

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards