Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Rose-Marie Nordgren - 19 juni 2010 17:34

Hej där...

 

Här sitter jag och har tagit mig en liten Minttu, medans Alva sitter och tittar på SvampBob fyrkant, Villy är ute och springer och Oliver cyklade med honom.

 

Idag har jag inhandlat ett par Puma joggingskor som jag tänkte jag skulle försöka mig på att använda.

Fick inhandlat skor till barnen och vi passade på att handla mat när vi ändå var i närheten av Maxi.

 

Var egentligen bortbjuden på tjejkväll hos söta Maria, men tyvärr kunde jag ju inte... då!

Men nu har jag avsagt mig det och då får jag vara hemma och ha en lugn hemmakväll istället...

Ska nog erkänna att denna veckan inte har varit direkt rogivande, utan snarare tvärtom!! Så stressande och med chockande och tråkiga besked.

 

Känner väl att jag nog hade kunnat gå, men så är det ju det där med det känsliga ämnet... bröllopsdag!!! Det är inte förrän på måndag, men trodde i mitt stilla sinne att vi skulle gå på restaurang och fira lite... men så blev det ju inte!

 

Skit samma...

 

Önskar att sommaren kom med lite mer värme nu!

Det är ju inget gott ute alls! Är det sommar så ska man kunna gå med kortärmat utan att frysa...

 

Nu ska jag fortsätta min lördag och ni får ha det så bra ni bara kan!!

 

Kram

 

 

Presentation


☆•*¨*•.¸¸❤ Kvinna, mamma, glädje och sorg.
Livet helt enkelt.❤¸.•*¨*•☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv gärna ett par rader!

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Väder och vind

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards