Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Rose-Marie Nordgren - 19 maj 2010 23:25

Hej där alla!   
 
Här ligger jag (!) och skriver i min allra första blogg!!
Vet ej vad som flög i mig, men nu har jag börjat blogga... hmm...?! Ja, men jag hoppas verkligen att jag kan få tid till att skriva om intressanta saker som händer i mitt liv... haha... jo, intressanta är väl att ta i kanske, men iallafall få tillfället att skriva av mig lite.

 

Denna dagen har inte varit mer speiciell än andra dagar mer än att det har varit soligt och varmt och det får man ju inte för lite av!   

 

Annars har ju dagen sett ut som vanligt... lämna på dagis, jobb, fixa middag, lägga barn... tja en helt vanlig dag...

 

En stor händelse är ändå att min son Oliver har varit på sin första prao! Mmmm... det ni! Stort för den lille killen!

 

Nu så... känns ju ganska bra att blogga... kanske inte fick skrivit så mycket, men det är en början... Får se vad morgondagen har att erbjuda mer än en stressig och fullbokad dag!

 

Ta hand om er! Kram

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


☆•*¨*•.¸¸❤ Kvinna, mamma, glädje och sorg.
Livet helt enkelt.❤¸.•*¨*•☆

Fråga mig

0 besvarade frågor

Skriv gärna ett par rader!

Klocka

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Väder och vind

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards